اهمیت خلاقیت و نوآوری در کارآفرینی

مهارت های توسعه علم و فناوری

color supply white creativity gas 1150 1127

 نوآوری قلب هر اقتصاد رو به رشد است، به ویژه در کسب وکارهایی که شیوه های استاندارد و مدل های کسب و کار موجود ؛منسوخ شده اند. انجام کارهای غیر ضروری در شیوه های کسب و کار می تواند منجر به رکود مالی شود. کارآفرینی کلید نوآوری در سطح کسب و کار فردی و الهام بخش دررشد کلی کسب و کار است. موفقیت کارآفرینی نیاز به تمرکز بر روی خلاقیت، ادغام نوآوری و شیوه های کسب و کار استراتژیک دارد.

کاندیداها در یک برنامه تحصیلی مانند مدرک کارشناسی امور خارجه دانشگاه شریوپورت لوئیزیانا با تخصص کارآفرینی و مشارکت خانوادگی، اهمیت تشویق خلاقیت در یک مدل تجاری کارآفرینی و همچنین روش های اجرای ایده های جدید برای توسعه کسب و کار و ایجاد ثروت را مورد مطالعه قرار خواهند داد.

 

تأثیر جهانی شدن در تجارت های تاسیس شده در اقتصادهای توسعه یافته

شیوه های کسب و کار مدرن باید سریعا تکامل پیدا کنند تا مؤثر باشند. با جهانی شدن تصاعدی اقتصاد دنیا، بسیاری از صنایع به دنبال تولید و رشد بازار خود در سطح بین المللی هستند. جهانی شدن یک جنبه اجتناب ناپذیر است و به این معنی است که مشاغل، پیشرفت ها و ثروت به سایر کشورها انتقال پیدا میکنند.

این موضوع به ویژه برای کسب و کارهای بزرگ در حال توسعه صدق میکند. برای حفظ رقابت در بازار جهانی، آنها باید هزینه ها را کاهش داده و مدل های کسب و کار را ساده تر کنند. چون صنایع بزرگ به طور سنتی منبع درآمد اقتصاد کشورهای توسعه یافته در مقیاس بزرگ هستند، بیرون آوردن تولید و توزیع این صنایع از بازار می تواند ثبات و رشد اقتصاد این کشورها را کاهش دهد.

 

فرصت های جدید برای کارآفرینی خلاق

هنگامی که کسب و کارهای بزرگ از یک اقتصاد توسعه یافته بیرون می روند، یک جای خالی به جای می گذارند. بدیهی است، این موضوع در ابتدا اتفاق مثبتی برای یک اقتصاد نیست. با این حال، این امر باعث باز شدن درهای اقتصاد برای کسب و کارهای کوچک در حال توسعه خواهدشدو موجب ایجاد فرصت برای کارآفرینان برای آزمایش مدل های کسب و کار جدید و ایده ها می شود. به همین دلیل، باگذشت زمان مشاغل خلاقانه و نوآورانه به بخش چدایی ناپذیر ثبات و رشد اقتصاد تبدیل می شوند. بسیاری حتی می گویند که حفظ این اقتصادهای توسعه یافته به موفقیت کارآفرینان خلاق آنها بستگی دارد.
اگر چه بعضی رفتارهای منفعت طلب شرکت های بزرگ را به عنوان راه حل های خلاقانه برای مشکلات مدرن در نظر می گیرند، اما هنوز این رفتارها اولویت بندی ها راانجام می دهند: محصولات و خدمات پایدار و تکرار مدل های کسب و کار قدیمی. برخلاف کسب و کارهای بزرگ ، کارآفرینان و شرکت های تازه کار می توانند از تمرکز بر ایجاد محصولات و خدمات جدید هدفمند برای اشغال جاهای خالی در یک اقتصاد پیشرفته بهره مند شوند. کلاس های خلاقیت در رشد کسب وکار به خصوص برای کسانی که به دنبال فرصت برای ایجاد خلاقیت در کارشان هستند مناسب است.زیرا آنها متخصصینی هوشمند،دارای مهارت در رسانه های اجتماعی و آگاه در مورد روند بازاریابی دیجیتال هستند.

 

تدوین خلاقیت و شیوه های کسب وکار استراتژیک در کارآفرینی

تصور کردن برای شروع یک کسب و کار ضروری است، خصوصا در مقابله با محصولات و خدمات جدید هیجان انگیز و یا استفاده از اشکال مدرن آنالیز بازار هدف و تعامل. با این حال، این نباید تنها نقش یک کارآفرین ، مالک کسب و کار کوچک یا حتی یک کارمند باشد. کسب و کارهای پربارتر آنهایی هستند که خلاقیت را در بر می گیرند و نوآوری را ترویج می دهند. ترویج و توسعه محصول خلاقانه و استراتژیک می تواند به ایجاد یک کسب و کار کمک کند.در این شرایط تمام کارکنان به دنبال یافتن فرصت هایی برای رشد و نوآوری بیشتر هستند.
به طور کلی، کارآفرینان در شناخت و پیگیری فرصت ها برتری دارند، در حالی که شرکت های بزرگ و پایه ای در بهره برداری از فرصت ها و ارزش گذاری کردن آنهابرترند. کسب و کارهای کوچک برای کسب موفقیت در بازارهای رقابتی امروز، باید فرصت ها را بیابند و از آنها بهره مند شوند. آنها باید هنگام استفاده از شیوه های کسب و کار استراتژیک مورد نیاز برای اجرای ایده های جدید،روی اهمیت خلاقیت و تخیل به طور موثر تأکید کنند.

استعداد بخش مهمی از ابتکار وکارآفرینی مدرن بوده و هسته رشد اقتصادهای توسعه یافته به شمار می رود. کارآفرینان برای راه اندازی یک پلت فرم رسانه اجتماعی جدید، راه اندازی یک شرکت بازاریابی دیجیتال و یا انتشار یافته بزرگ بعدی در ابزارهای تکنولوژیک، کارآفرینان باید به طور مداوم سدها راکنار زده و با استفاده از ایده های جدید و رویکردهای خلاقانه در مسیرخود پیش بروند. با دانستن استراتژی کسب و کار و روش های در دسترس، در کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار با تمرکز بر برنامه کارآفرینی، نامزدان رشته می توانند یاد بگیرند که چگونه خلاقیت خود را به نوآوری تبدیل کنند.

 

منبع: LSUS