استراتژی برای پیدا کردن کسب و کار جدید

کسب و کار

process improvement methodologies header

از آنجا که قبل از اینکه بتوانید از هر یک از آموزش های دیگر استفاده کنید، باید یاد بگیرید که از کجا مشتریان جدید پیدا کنید،کلید این است که هرگز بدون فکر کردن به هیچ شخصی نگاه نکنید: "او یک مشتری بالقوه است یا کسی را می شناسد که میتواند باشد". هدف شما این است که بدانید کدام درست است. شما با فهمیدن این که در برخی موارد پاسخ هر دوست خوشحال خواهید شد. آنها می توانند از محصول یا سرویس شما استفاده کنند و دیگرانی را نیز می شناسند که بتوانند.

 

شبکه در شرایط اجتماعی

قبل از ترک خانه برای هر موقعیت اجتماعی، فرض کنید که شما کسی را پیدا خواهید کرد که نیاز به محصول، خدمات شما یا حداقل کارت شما داشته باشد. هرگز بدون کارت کسب و کارتان از خانه خارج نشوید! این موضوع به استاندارد قدیمی همیشه آماده بودن برمی گردد. هرچه قدرآماده تر باشید، حرفه ای تر و شایسته تر به نظر می رسید و شایستگی اعتماد به نفس را در خودتان و اعتماد دیگران به شما را ایجاد می کند.
در رویدادهای اجتماعی آرام و عادی باشید. این یک فرصت رسمی شبکه ای نیست که در آن مردم فقط برای پیدا کردن مشتریان جدید تجمع پیدا کرده باشند. در وهله اول شما برای سرگرم شدن به آن جا رفته اید، اما چشم و گوش خود را باز نگه دارید تا فرصت های کسب و کار بالقوه را بیابید.
اگر شما بسیاری از افراد دیگر که در جمع هستند را نمیشناسید، خودتان را به یک نفر معرفی کنید و از آتعدادی سوال معمولی بپرسید تا گفتگویتان آغاز شود. در اینجا چند سوال نمونه وجود دارد:

  • میزبان ها را از کجا می شناسید؟
  • آیا در این حوالی زندگی میکنید؟
  • شغلتان چیست؟

شما از استراتژی پرسش و پاسخ "piggybacking" ما برای ادامه مکالمه استفاده می کنید که شامل نظر دادن درباره پاسخ های فرد دیگر است و سپس سوال بعدی خود را براساس آنچه که به شما می گویند، بپرسید. این مکالمه 101 است. ما در سمینارآن را تمرین می کنیم .فعالیت سرگرم کننده ای بوده و برای بسیاری مسئله را روشن میکند.
پس از اینکه فهمیدید آشنای جدید شما چه شغلی دارد و کمی درباره آن صحبت کردید، حق دارید که راجع به کار خود صحبت کنید و بپرسید که آیا آن ها تا به حال درباره محصول یا سرویس شما چیزی شنیده اند یا نه. این جا جایی است که شما با یک فرآیند آهسته شرایط را توضیح می دهید. اگر به نظر رسید که آنها مشتری بالقوه خوبی برای شما هستند، بپرسید که آیا می توانید با آنها در مورد برخی ازمسائل در زمانی پس از این رویداد صحبت کنید. شما می توانید بگویید، "ما اینجا هستیم تا لذت ببریم، این طور نیست؟ چطور است که ما کارت های کسب و کار همدیگر را داشته باشم تا ترتیب یک ملاقات در زمان دیگری را بدهیم؟ »اگر آنها کارت ندارند، بپرسید که بهترین راه برای دسترسی به آنها چیست. آن را بنویسید. تشکر کرده و به جمع بازگردید.
از هر کسی که دیدید بپرسید چه کسی را در این رویداد می شناسند. اگر آنها کسانی را می شناختند که شما هنوز آن ها را ندیده بودید، درخواست کنید که شما را به آن ها معرفی کنند و جستجوی خود را برای یافتن مشتریان بالقوه جدید، در حالی که تفریح نیز می کنید، ادامه دهید.


2. طول عمر

چه تجهیزات اداری، چه محصولات مصرفی یا خدمات یا هر چیز دیگری یک طول عمر دارد. وقتی که چیزهای قدیمی کهنه به نظر رسیده یا خراب می شوند ، اغلب ما دلمان می خواهد جدیدش را داشته باشم، این طورنیست؟ با این تصور، شغل شما ست که طول عمر محصول شما را تعیین می کند. با کمک چند مشتری قدیمی طول عمر متوسط محصول خود را ارزیابی و تعیین کنید.
هنگامی که روند تکرار خرید را تعیین کردید، لیست مشتری های موجود خود را نگاه کنید و ببینید که چه کسی در روند قبل است، چه کسی به دنبال ارتقا یا جایگزینی ست و جه کسی در عرض 30 روز آینده ممکن است تمایل به تعویض مجصول داشته باشد. برای بررسی همه آنها برنامه ریزی کنید.
شما می توانید بگویید:
صبح بخیر، جان. امیدوارم که خوب باشید و از قایقرانی به عنوان سرگرمی لذت ببرید. من فقط می خواستم برخی از خبرهای هیجان انگیز را با شما در میان بگذارم. شرکت ما آخرین مدل های خود را با برخی ویژگی های جدید ارائه داده است. از آنجا که شما علاقه مند به قایقرانی هستید، می خواهیم نظر شما را در مورد این ویژگی های جدید بپرسیم. پس، اگر شما علاقه مند به ارتقاء هستید، ما خوشحال خواهیم شد که برای شما به عنوان یکی از مشتریان ارزشمند مان کاری انجام دهیم.
البته، هر گونه پیشنهاد، با تصویب شرکت شما و باتوجه به شرایط خاص شما اصلاح می شود، اما ایده اصلی از شماست. شما خواسته را ایجاد می کنید و آماده فراهم کردن آن هستید.
پس از شروع این روند، آن را ادامه دهید. یکی از مهمترین مزایای ارتباط با مشتریان شما به صورت منظم این است که تقریبا بلافاصله بعد از اینکه به چیزی جدید تمایل پیدا کردند، شما متوجه خواهید شد. احتمالا شما آنها را به یک رقیب تحویل نخواهید داد، درست زمانی که آنها چیزی را به شدت می خواهند.

 

منبع:Tomhopkins