سه استراتژی اثبات شده در رشد کسب و کار بازاریابی شبکه

استفاده از تکنیک آنلاین

seo search

 

ارتقای کسب و کار ،تکنیک خاصی دارد که باید استفاده شود. هر کسب و کاری هم تکنیک تبلیغاتی را به اشتراک نمیگذارد. بنابرابن درک شیوه کسب و کارتان و همچنین اینکه چه نوع مخاطبانی را برای هدفتان دنبال کنید نیز مهم است.
آیا تا به حال مارک هایی همچون اپل،گوگل،یا نایک را دیده اید که شما رو مجبور کنند که محصولات/خدماتشان را بخرید.نه، پس چرا باید این کار را انجام دهید؟ با استراتژی درست در جای خود به جای اینکه شما بخواهید مردم را مجبور کنید،انها خودشان به سوی شما می آیند.
رهبران صنعت در بازاریابی شبکه اعتراف میکنند که به صورت اینترنتی کار میکنند:
یکی از دوستان قدیمی من که مدت زمان طولانی در صنعت بازاریابی شبکه ای کار میکرد،یکی از پرسودترین افراد برای شرکتش بوده است. او یک سال پیش برخی از تکنیک های اینترنتی را برای موفقیت در کسب و کار خودش اجرا کرد و نتایج خیلی خوبی هم حاصل شد. قبلا همیشه میگفت " من وقت ندارم که شیوه های اینترنتی یاد بگیرم ، چون باعث حواس پرتی در کسب و کارم میشود". ولی امروز قبول کرده که اشتباه فکر میکرده ، چون بخش تحقیق و جستجو را بر عهده دارد و تنها خود او در اجتماع ظاهر میشود و بقیه مراحل کسب و کارش از طریق این رسانه منجر به تولید میشود.
بعضی از افراد در این مورد کاملا اشتباه عمل میکنند و به سوی اجتماعی متفاوت همچون سیستم عامل های رسانه ای میروند و همه ی دوستان خود را از طریق پیام های مربوط به کسب و کار بازاریابی شبکه جمع میکنند و به انها توضیح میدهند که چرا باید وارد این شبکه ها شوند. این بازاریابی اینترنتی نیست ،بلکه همانطوری که در اینترنت هم کاربرد دارد فقط جستجوی سنتی به حساب می اید. اگر درست انجام گیرد کارآیی دارد و اگر اشتباه انجام پذیرد کاملا آزاردهنده است.
بازاریابی اینترنتی استفاده از تبلیغات، کانال های یوتیوب،صفحات فیس بوک ، وبلاگ نویسی، انتشار ایمیل، وغیره برای ایجاد کسب و کار تعریف شده است.هنگامیکه به صورت جذاب تری از حیطه بازاریابی استفاده میکنید،و بر روی ان تمرکز میکنید موثرتر واقع میشوند و همچنین در تبلیغات اینترنتی وفادار باشید و یک نام تجاری برای کسب و کارتان انتخاب کنید که مورد اعتماد مردم باشد و سعی کنید که هر چیزی که از شما میخرند به معنای واقع کلمه عالی باشد.
میخواهم سه استراتژی برتر که امروزه مردم در کسب و کار شبکه بازاریابی استفاده میکنند ،به اشتراک بذارم.


استراتژی 1: جستجوی رسانه های اجتماعی

این احتمالا چیزیست که می توانید به آن بپیوندید، زیرا احتمالا قبل از این کاری مشابه را انجام داده اید. هنوز هم باید بدانید که جستجو در رسانه های اجتماعی "بازاریابی اینترنتی" نیست، چرا که درگروه فروشگاه محلی دسته بندی میشوند. بزرگترین برنامه رسانه های اجتماعی در میان ما قطعا فیس بوک است، بنابراین بهتر است برای شروع از آن استفاده کنید.از «جستجوی فیس بوک» برای پیدا کردن «دوستانتان » استفاده کنید و سپس به نمایه خود نگاه کنید تا ببینید آیا ان چیزی که روی آن تمرکز کرده اید آنها دوست دارند یا نه. به عنوان مثال آنها شاید مانند تونی رابینز یا رابرت کیوساکی فکر کنند، پس شما می دانید که احتمالا در بعضی موارد با هم تفاهم داشته باشید.

1. حالا وقت این است که برای آنها یک پیام بفرستیم، زیرا ما آنها را به عنوان دوستان یکی از دوستانمان فرض کرده ایم ، می توانیم به طور مستقیم برای انها پیام بفرستیم بدون اینکه پیام را در صندوق پستی فیس بوک ارسال کنیم (که اکثر مردم حتی نمی دانند وجود دارد) . در ارسال پیام خودتان باشید، زیرا باید به آنها متصل شوید تا بتوانید منافع مشترک را در فیس بوک به اشتراک بگذارید. سپس ذکر کنید که شما برای یک شرکت بهداشت و سلامتی (و یا هر طرحی که در آن هستید) کار میکنید ، "میخواهید طرحتان را در فیسبوک گسترش دهید" و می پرسید که آیا آنها دوست دارند که در کسب کارشان پول اضافی به دست بیاورند" لینک انها را کپی نکنید و اگر میخواهید لینکی را به شرکت ارسال کنید و آن را به عنوان یک پیام ارسال کنید. این کار عملی نیست و فیس بوک دیر یا زود شما را به عنوان ویروس طبقه بندی می کند و در بدترین حالت شما را از صفحه خارج می کند و شرکت شما را در معرض مشکل قرار می دهد. در این پیام اولیه، شما هیچ اطلاعات یا لینکی را به آنها نمی دهید. به سادگی سعی می کنید آنها را برای ارتباط علاقه مند کنید، سپس لینک را به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید،که هیچکس دوست ندارد سر زده وارد حریم خصوصیش شوید. احتمالا هنگامی که آنها به سوی شما می آیند شما هم به سمتشان میروید.مثل انها نباشید.

2. اگر آنها خودشان متمایل بودند با انها حضوری قرار بگذارید یا تلفنی مطلب را برسانید ، فقط بگذارید آنها در مورد جزئیات اگاه شوند هر چند اگر این کار روی کاغذ یا نمایش اسلاید باشد، بهتر است.

HiRes 1940x1091

استراتژی 2: تکنیک "ماهیگیری"

این استراتژی می تواند موثر باشد، اما این بستگی به نوع شخصیت شما دارد. این شامل ارسال نتایج شما در رسانه های اجتماعی میشود و هنگامیکه شخصی میخواد نظری بدهد، آنها را به قلاب می اندازد. این روش برای کسانی کاربرد دارد که واقعا میخواهند اطلاعات بیشتری را در اختیار بقیه بگذارند و از طریق Call-To-Action برای ارسال پیام عالی است. شما همچنین می توانید آنها را به وبلاگ شخصی خود ارسال کنید. همانطور که قبلا گفتم اگر در کسب و کار جدیدی هستید و هنوز هیچ تجربه ای ندارید یا زمان زیادی برای گفتگو با مردم ندارید این روش پاسخگو نیست . شما باید یک انسان بسیار اجتماعی، و همیشه به دنبال دانش افروزی باشید. درست مانند مثال بالا . یک مرد موذی نباشید.

استراتژی 3: جذابیت 5 مرحله ای

روش بازاریابی

"این اولین قدم بهترین دوستم در یک سال پیش بود که من در مورد آن صحبت کردم. حدود یک سال قبل، او به من تلفن کرد (نه، او در کسب و کار خود من را فراموش نکرد). ما به طور کلی یک بحث طولانی در مورد کسب و کارها داشتیم و در مورد این صحبت کردیم که چگونه باعث موفقیت و شکست مردم شدیم. او تازه از سمینارهای اریک ور در لندن برگشته بود و در کسب و کارهای مختلف بازاریابی شبکه ای ظاهر شده است و تنها 90 روز یا کمتره که به این موفقیت دست یافته است . آنها در مورد داستان های خود صحبت میکنند و اینکه چگونه با استفاده از استراتژی های آنلاین موفق شدند!
از او پرسیدم آیا می توانید توضیح دهید که آنها چه نوع استراتژی هایی استفاده می کردند و چرا سعی داشتند به خوبی آنها را توضیح دهند. بعد از 50 ثانیه فکر کردن در جواب من گفت. "صبرکنید" این استراتژی های اینترنتی که شما در مورد آن صحبت می کنید خودشان هم جذابیت بازاریابی دارند. افرادی که او را ملاقات کردند و در صحنه ایستاده بودند نیز داستان هایی در مورد خودشان نقل میکردند در واقع از روش بازاریابی جاذبه در شرکت های بازاریابی شبکه خود استفاده می کردند!
سیستم های بازاریابی جذاب در حال انجام سه کار متفاوت است.

  1. به سوی عرضه جذب با کیفیت بالا متمایل است.
  2. ایجاد رابطه با این رهبران.
  3. به شما هم اجازه می دهد همانند بقیه اعضا و رهبر گروه درآمد حاصل از این کارها را به دست آورید.

یک سیستم بازاریابی جذاب مؤثر به ارائه اطلاعاتی نیاز دارد که مشتریان بالقوه را به یک قالب خاص جذب می کند. او 5 تا 10 توزیع کننده دیگر داشت که بدون او هیچ کار دیگری انجام نمی دادند. می بینید که همه کسب و کار های جهانی، امروزه از روش های بازاریابی و تبلیغات آنلاین ثابت شده، و مقیاس پذیر استفاده میکنند.پس چرا در کسب و کار بازاریابی شبکه شما یکسان عمل نمیکند؟ تنها دلیل این است چون این نوع شبکه بازاریابی کسب و کار واقعی نیست. شما و من بهتر می دانیم.این استراتژی ثابت کرده که برای بسیاری از کسب و کارها آنلاین یکسان عمل می کند و شما می توانید در اینجا از طریق سری آموزش های ویدئویی اطلاعات بیشتری کسب کنید.
این کار و مطالعه را انجام دهید، دانش ومهارت شما را در عصر دیجیتال قرن بیست و یکم تقویت خواهد کرد.

 

منبع: stromandbir.com