چه چیزی تبلیغ را جذاب می کند؟

تبلیغات

چه چیزی موجب متمایز شدن تبلیغ شما از دیگر تبلیغات می شود؟ فرمول جادویی وجود ندارد اما چیز هایی وجود دارند که به شما کمک خواهند کرد. در اینجا ما برخی از نکات مهم را برای نگارش تبلیغاتی ارائه می دهیم که مشتریان درست را هدف قرار می دهند. با استفاده از این ایده ها شما می توانید به افزایش میزان کلیک ها (CTR) بر روی تبلیغات خود کمک کنید و نیز به ارتقاء کیفی و سلسله اقدامات ROI کمک خواهید کرد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر به بحث نمره ی کیفی و بحث چگونه من می توانم عملکرد تبلیغات خود را افزایش دهم؟ رجوع نمایید.

در این قسمت نکاتی وجود دارند که می توانید انجام دهید:

مناسب نگه داشتن تبلیغات: یک راه جهت بهبود تناسب، استفاده از متداول ترین کلید واژگان جست و جو شده درباره ی عنوان و متن تبلیغات شما از سوی مشتریان می باشد.

ایجاد تبلیغات چندگانه در گروه تبلیغاتی: هر گروه تبلیغاتی می تواند 100 تبلیغ (از جمله تبلیغات کنشور و تبلیغات متوقف شده) را در بر گیرد تبلیغات می توانند به صورت تکراری نمایش داده شود. به منظور شناخت کلمات و عبارت هایی که از سوی مخاطب هدف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، تلاش کنید تا عناوین و متن های بسیار متعددی را تجربه کنید. پس از اینکه شما موثر ترین تبلیغتان یا دو عبارت از CTR و تبلیغات را معرفی نمودید، می توانید از طریق مواجه شدن با دیگر تبلیغات سایر گروه ها به حداکثر شدن ROI کمک کنید.

توصیف عامل تمایز محصولاتتان: این تنها تبلیغ 101 می باشد. چرا مشتریان محصول شما را خریداری می کنند؟ آیا این مشکل برطرف می شود؟ آیا این به صرفه جویی در زمان یا پول کمک می کند؟ یا آیا این بخش ها یا ویژگی های منحصر به فردی دارد؟ برای مثال اگر محصول شما در رنگ های بسیاری در دسترس باشد، در این صورت رقابت به وجود می آید شما ممکن است به گزینه ی انتخاب رنگ در تبلیغ خود اشاره داشته باشید.

از زبان مشتریان خود استفاده کنید: درباره ی سن، و جنسیت مخاطب مورد نظر خود جست و جو کنید، و سپس از آن دیدگاه جهت نگارش تبلیغات خود استفاده کنید. از واژگان و لحن نگارشی استفاده کنید که مشتریان را جذب می کنند.

مستقیما مشتریان خود را مشخص کنید. از واژه ی "شما" یا "متعلق به شما" در تبلیغات خود استفاده کنید شما با این کر مستقیما با آنها صحبت می کنید. شما می دانید ما درباره ی چه چیزی صحبت می کنیم.

از قبل بازدیدکنندگان خود را تعیین کنید: از واژگانی در تبلیغ خود استفاده کنید که به جذب مشتریان درست بالقوه کمک می کنند. برای مثال، اگر شما تنها محصولاتی گران قیمت را ارائه می دهید از واژگانی نظیر تخفیف، چانه زنی، و ارزان قیمت دوری گزینید. در تبلیغ خود مشخص کنید که این محصولات به چه مخاطبانی تعلق دارند. این می تواند از طریق حذف کلیک هایی که در فروش شما تاثیری ندارند، به صرفه جویی در پولتان کمک کند.

تعیین کنید. پیشنهاد های شفاف تر و خاص تر شما بهتر است. برای مثال به جای استفاده از واژه ی "تخفیف های بزرگ" درصد دقیق تخفیف مثلا 50 درصد تخفیف را مشخص کنید.

تماس را در عمل قرار دهید. به مشتریان دلیلی برای کلیک کردن در لحظه بر روی تبلیغتان را بدهید. تماس برای انجام عملی خاص را پیشنهاد دهید مثلا مشتریان را تشویق کنید تا کتابی کوچک یا مشاوره را درخواست دهند، کتاب الکترونیکی رایگان دانلود نمایند، به خبرنامه ها کمک مالی کرده، یا از تخفیف مقرر شده برای مدت زمانی محدود منتفع شوند.

قیمت محصولات و خدمات خود را فهرست کنید. اگر محصولات یا خدمات شما در شرایط رقابتی قیمت گذاری شده باشند، به بازگو کردن قیمت آنها در تبلیغ خود دقت کنید. مطمئن شوید که تبلیغ شما به تصویب رسیده است، اطمینان حاصل نمایید که لینک ها در صفحه ی اصلی هم شامل محصولات (یا خدمات) شما می شوند و هم شامل قیمت آنها.

از چه اموری باید دوری گزینید:

سرمایه گذاری تصادفی. برای مثال، برای لباس های شنا، توزیع های بزرگ را بیابید.

تاکید بیش از حد. برای مثال "توزیع های بزرگ برای لباس های شنا". 50 درصد تخفیف برای کلیه ی سبک ها و سلیقه ها.

حقه بازی و استفاده از اصطلاحات مخصوص یک صنف. برای مثال "به دوستان خود بگوید در اینجا لباس های شنای مورد نظر خود را بیابند".

گمراه کردن مشتریان در تبلیغات یا در صفحه ی اصلی. برای مثال "کلیه ی اجناس 20 درصد تخفیف دارند." در صورتی که تنها برخی از اجناس در صفحه ی اصلی  URLتخفیف دارند شما برای اجناس دارای 20 درصد تخفیف لینک ایجاد می کنید.