استاندارد‌های برند و برند‌سازی:

معمولا هنگامی که صحبت از برند می‌شود مردم آن را با مسائلی مربوط به بازاریابی که در زمینه تبلیغ و بازاریابی کالا و خدمات استفاده می‌شود؛ نظیر لوگو، شعار و یا سایر موارد این چنینی اشتباه می‌گیرند. این درحالی است که برند مفهومی تجاری و ناملموس است که نشانگر تصویر ذهنی از محصول و یا سازمان در ذهن مخاطب است به همین خاطر برندها از مهم‌ترین ارزش‌ها و دارایی‌های یک سازمان به حساب می‌آِیند.

 

در این قسمت از برنامه راهکار بار دیگر در خدمت جناب آقای دکتر بهروز ناصرالمعمار بودیم و این بار موضوع استاندارهای برند و برند‌سازی را همراه ایشان بررسی نمودیم، همچنین سوالات زیر از جمله سوالاتی است که در این گفتگو پاسخ داده شد.

 

  • علل عدم وجود برندهای ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی چیست؟
  • تعریف برند چیست؟
  • مراحل ساخت برند چیست؟
  • آیا بیزینس‌های کوچک و استارتاپ‌ها نیازی به ساخت برند دارند؟ درجه اهمیت این موضوع برای این سازمان‌ها در چه حدی تعریف می‌شود؟
  • علل اصلی موفقیت برندهای بین‌المللی دنیا چیست؟
  • دلایل خروج برخی از برندهای قوی بین‌المللی از چرخه بازار چه بوده؟
  • بازه زمانی پروسه ساخت برند چقدر به طول می‌انجامد؟
  • پارامتر‌های موثر در ایجاد برند کدام‌اند؟
  • میزان و نحوه تاثیر تبلیغات در ساخت برند چیست؟
نفر post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *