بازاریابی درونگرا:
بازاریابی درونگرا یک استراتژی مبتنی بر مجموعهای از انواع بازاریابیهای مختلف؛ بازاریابی کششی، بازاریابی محتوا، رسانههای اجتماعی و… است که منجر به این مهم میشوند که؛ مشتریان بالقوه شرکت را شناسایی کنند و در مرحلهای بالاتر باعث خرید میشود و بدین صورت سودآوری را برای شرکت به همراه میآورد. از مزایای این روش آن است که باعث جذب و سرگرمی و ایجاد حس اعتماد در مشتریان بالقوه میشود. به همین خاطر هنگام عرضه محصول شما در بازار و حس نیاز به آن از سوی مشتری، انتخاب آنها برای خرید شما خواهید بود.
در این قسمت از مجموعه برنامههای راهکار در خدمت جناب آقای دکتر رامین مشایخی هستیم که به سوالات زیر درباره مقوله « بازاریابی درونگرا » پاسخ دهیم.
- علم روز، مدیریت بازاریابی را چه چیزی تعریف میکند؟
- انواع نگرشها نسبت به بازاریابی کداماند؟
- آیا خلاقیت و نوآوری تنها عناصری هستند که در خلق ارزش پیشنهادی مورد استفاده قرار میگیرند؟
- چگونه میتوان خلق ارزش را با اهداف برندینگ سازمان همگام و همراستا نمود؟
- چه الزاماتی را در بستهبندی و ارائه محصول نهایی باید در نظر داشت؟
- انواع استراتژیهای قیمتگذاری کداماند؟ کدام روش نسبت به سایرین ارجحیت دارد؟
- مشکلات کانالهای توزیع در ایران چیست؟
- جایگاه کانالهای توزیع در مقوله بازاریابی چیست؟
- دلایل عدم وفاداری مشتریان در هزاره سوم نسبت به برند چیست؟
- مفهوم « دیجیتال مارکتینگ » چگونه تعریف میشود؟ میزان اثربخشی آن در بازاریابی درونگرا به چه اندازه است؟
- بازاریابی محتوا چیست؟ چگونه باعث ایجاد حس اعتماد در مشتریان نسبت به برند میشود؟
- نقش پرسنل سازمان در تحقق اهداف بازاریابی چیست؟
5/5 - (1 امتیاز)