هزینه‌های یک استخدام بد می‌تواند به 1.5 برابر حقوق سالانه یک کارمند برسد!

نتایج نامطلوبی که یک استخدام بد می‌تواند برای سازمان به همراه داشته باشد؛ باعث شده است تا استخدام‌کنندگان از هر ابزار و تکنیکی که در اختیار دارند، برای یافتن و استخدام بهترین نامزد استفاده کنند.

🔻 ارزیابی شایستگی؛ فرایندی که شرکت‌ها برای شناسایی اینکه کدام نامزد بهترین عملکرد را دارد و مناسب فرهنگ سازمانی مدنظر آن‌هاست، از آن استفاده می‌کنند. ارزیابی شایستگی را تکنیکی می‌دانند که می‌تواند در دستیابی به یک سیستم موثر و قابل تکرار برای استخدام استعدادهای برتر به سازمان‌ها کمک کند.

در قسمت هجدهم از مجموعه برنامه‌ی راهکار، میزبانِ «جناب آقای دکتر باغبان» از اساتید برجسته حوزه منابع انسانی در مرکز آموزش‌های کاربردی هستیم تا به بررسی موضوعِ «روش‌های سنجش شایستگی افراد در سازمان‌ها» بپردازیم.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *