یکی از مباحث مهمی که در دوره ام بی ای تدریس میشود، رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی است. در این شاخه علمی مطالعه رفتار افراد (رفتارهای مثبت یا رفتارهای ناهنجار کارکنان) مورد مطالعه قرار گرفته و تاثیر آن بر عملکرد کل سازمان بررسی میشود.
مدل ذهنی کسب و کار مانند یک نقشه راهنما به صاحبان کسب و کار کمک میکند در مسیر اهداف پیش بروند.
اصول و فنون مذاکره مجموعهای از مهارتهای اساسی است که برای حفظ و ارتقا کسب و کار و حتی ارتباط موثر با دیگران ضرورت دارد.
دوره مدیریت کسب و کار به آموزش و تربیت نیروی کار متناسب با تغییرات بازار کار میپردازد.
دوره کمپین نویسی تبلیغات دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، یک برنامه آموزشی است که به شما مهارتها و دانش لازم برای طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی موثر را میآموزد.
در این مقاله به بررسی موضوع تفکر سیستمی و ابعاد مختلف آن پرداختیم، اینکه تفکر سیستمی چیست؟ لزوم استفاده از آن در چه مواقعی است؟ چگونه باید از تفکر سیستمی استفاده کرد
تا به حال به عنوان مدیر یک سازمان و یا صاحب یک کسبوکار به این موضوع که چگونه میتوان روحیه و انگیزه کارمندان را تقویت کرد، فکرکردهاید؟ و یا عوامل موثر بر انگیزه کارمندان سازمانتان متشکل از چه مواردی است؟انگیزه دادن به افراد فقط مالی
تصمیمگیری و نظارت بر کسانی که زیر نظر شما مشغول به کار هستند، دو وظیفه اساسی مدیران هستند. یک تصمیم درست و اصولی به سازمان کمک میکند تا در مسیر درست حرکت کند. اما پیامدهای تصمیماتی که میگیریم چیست؟ پیامدهای مستقیم تصمیمات ما ممکن است
بهره وری سازمان به چه معناست؟ بهره وری سازمان به معنای استفاده بهینه از منابع موجود با کمترین هزینه میباشد. به این معنی که هر چه یک سازمان با هزینه و منابع کمتری محصول مطلوب و با کیفیتی تولید کند بهره وری آن بالاتر
نرخ ارز یکی از ملموسترین و آشناترین کلمات اقتصادی است که مردم ایران در سالهای اخیر زیاد شنیدهاند. آیا تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که نرخ ارز چگونه تعیین میشود؟ نرخ ارز به عنوان یکی از عوامل پیشرو در سطح سلامت اقتصادی
شاید تورم یکی از آشناترین کلمات در حوزه اقتصاد باشد. تورم، کشورها را به دورههای طولانی بیثباتی کشانده است. بانکداران و اقتصاددانان اغلب آرزو دارند که به عنوان مهارکنندگان تورم شناخته شوند، اما بیشتر اوقات در این امر ناموفق ماندهاند. تورم دشمن سرسخت افراد یک
یافتن، حفظ و توسعه افراد بزرگ آسان نیست، اما همین امر برای مدیران بزرگ چالش برانگیزتر است. تفاوتهای بسیاری بین مدیریت و رهبری وجود دارد. از جمله مسئولیتهای یک مدیر، تقسیم وظایف و تأیید کارها است، اما یک رهبر باید بر رشد و رفاه اعضای
یکی از مباحث مهمی که در دوره ام بی ای تدریس میشود، رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی است. در این شاخه علمی مطالعه رفتار افراد (رفتارهای مثبت یا رفتارهای ناهنجار کارکنان) مورد مطالعه قرار گرفته و تاثیر آن بر عملکرد کل سازمان بررسی میشود.
مدل ذهنی کسب و کار مانند یک نقشه راهنما به صاحبان کسب و کار کمک میکند در مسیر اهداف پیش بروند.
اصول و فنون مذاکره مجموعهای از مهارتهای اساسی است که برای حفظ و ارتقا کسب و کار و حتی ارتباط موثر با دیگران ضرورت دارد.
دوره مدیریت کسب و کار به آموزش و تربیت نیروی کار متناسب با تغییرات بازار کار میپردازد.
دوره کمپین نویسی تبلیغات دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، یک برنامه آموزشی است که به شما مهارتها و دانش لازم برای طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی موثر را میآموزد.
در این مقاله به بررسی موضوع تفکر سیستمی و ابعاد مختلف آن پرداختیم، اینکه تفکر سیستمی چیست؟ لزوم استفاده از آن در چه مواقعی است؟ چگونه باید از تفکر سیستمی استفاده کرد
شاید تورم یکی از آشناترین کلمات در حوزه اقتصاد باشد.
داده ها مهمترین بخش استراتژی عملیاتی کلی یک کسب و
مقدمه بسیاری از افرادی که قصد راهاندازی کسب وکار خود
مقدمه شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اصطلاح
فرآیند استخدام مناسب، نقطه عطفی در شناسایی استعدادها و شکلدهی
تفکر استراتژیک داشتن به چه معناست؟ در میان انبوه اندیشههایی
به عنوان یک مدیر، چگونه بین میل خود به دلسوز
ممکن است شما به جهت نداشتن فرصت کافی، آلودگی هوا
جایگاه هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی کجاست؟ چقدر میتوان
اولین سوالی که در ورود به حوزه حسابداری مطرح می
در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع دلایل شکست
متغیرهای اقتصادی در واقع شاخصهایی هستند که هر کشور میتواند
آنچه در این مقاله میخوانید: حفظ استعدادهای برتر به مهار
منظور از فرسودگی شغلی چیست؟ عبارت «فرسودگی شغلی» یا Job
تقریباً یک سوم افرادی که به تازگی در شغلی استخدام
تنظیم ترازوی هزینه و درآمد در بوم مدل کسب و
امروز قصد داریم در این مقاله به شناسایی و تجزیه
هنگامی که در روابط تجاری دو شرکت در راستای یک
در این مقاله برآنیم که شما را با یکی از
برنامهریزی استراتژیک به معنای استفاده از ابزارهایی برای دستیابی به
مدیریت مالی شرکت و همچنین مدیریت ریسک و سرمایهگذاری، بخش
انسان اساساً، محور بهرهوری است و کلیه سازمانها با هر
© کليه حقوق محتوای اين سایت متعلق به دانشکده مدیریت دانشگاه تهران می باشد.