دوره‌های تخصصی و کوتاه‌ مدت دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران

مدیریت تجربه مشتری

تجربه مشتری جدیدترین تمایز رقابتی شرکت‌ها در دنیای کنونی کسب و کار به حساب می‌آید که قابل کپی‌برداری نیست و می‌تواند به یک تمایز پایدار برای شرکت‌ها تبدیل شود. گارتنر در گزارش خود، روند تجربه مشتری را مورد بررسی قرار داده و نشان می‌دهد که 89% شرکت‌ها و خرده‌فروشان بیش از آن که خود را از طریق محصول یا خدمات از رقبا متمایز نمایند، این تمایز را از طریق خلق تجارب مثبت برای مشتریانشان فراهم نموده‌اند. در شرایطی که مشتری در بازار با محصولات مشابه، قیمت مشابه و کیفیت مشابه روبه‌روست، آنچه که باعث می‌شود او محصول شما را انتخاب نماید، دریافت تجربه‌ای متمایز در هنگام انتخاب، خرید و یا دریافت خدمت است؛ لذا این مهم باعث شده است تا یادگیری مفاهیم تجربه مشتری اعم از دیجیتالی و یا حضوری و نیز چگونگی مدیریت آن از اهمیت دوچندانی برخوردار باشد.

اهداف دوره مدیریت تجربه مشتری

  •  مفهوم تجربه مشتری (دیجیتالی و آفلاین)
  • آشنایی با ابزارها و روش‌های طراحی و اندازه‌گیری تجربه مشتری
  •  اهمیت نقشه سفر و پرسونای مشتری
  •  گام‌های پیاده‌سازی مدیریت تجربه مشتری در سازمان
  •  جایگاه کانال‌های ارتباطی و نوآوری‌ها در تجربه مشتری

سرفصل‌های اصلی دوره

مفاهیم کلیدی در تجربه مشتری و مدیریت آن
گام‌های پیاده سازی مدیریت تجربه مشتری
ابزارهای طراحی و روش های اندازه‌گیری تجربه مشتری
تجربه دیجیتال مشتری و جایگاه کانال های ارتباطی
آشنایی با نقشه سفر مشتری و مفاهیم مرتبط با آن

مخاطبان دوره

افرادی که مسئولیت تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و عملیاتی را بر عهده دارند و می‌خواهند تجربه مشتری را بهبود بخشند.

افرادی که در زمینه تبلیغات، ارتباطات و برندسازی فعالیت می‌کنند و به دنبال درک بهتر نیازها و انتظارات مشتریان هستند.

 افرادی که در بخش خدمات مشتریان کار می‌کنند و نقش مهمی در تعاملات روزمره با مشتریان دارند.

 کسانی که وظیفه طراحی و مدیریت خلق تجربه جذاب برای مشتریان سازمان را دارند.

افرادی که در حوزه طراحی و مدیریت محصولات سازمان فعالیت دارند.

افرادی که در حال راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید هستند و نیاز به درک عمیق‌تری از روش‌های مدیریت تجربه مشتری دارند.

مزایای دوره‌های کوتاه مدت دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران

  • قابل ترجمه رسمی به همراه مهر تایید وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری
  •  دارای کد رهگیری و قابلیت استعلام گواهینامه از دانشگاه تهران
  •  دارای هولوگرام و ضرایب امنیتی بالا

دسترسی به ویدئو ضبط شده کلاس‌ها به مدت یک ماه

اطلاعات کلی دوره

مدت دوره
16 ساعت – پنجشنبه‌ها 8:30 تا 12:30 – 13:30 تا 17:30
گواهینامه دو زبانه (انگلیسی و فارسی)
مرکزآموزش‌های کاربردی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران
نحوه برگزاری
همزمان به صورت حضوری و آنلاین

استاد دوره

رزرو وقت مشاوره

دوره های مرتبط