همه چیز درباره دوره DBA

بسیاری از مدیران ارشد و اجرایی سازمان‌ها و فارغ‌التحصیلان دوره MBA، به فکر کسب سطحی فراتر از دانش و مهارت مدیریتی هستند تا در نحوه مدیریت خود، تمایزی موثر و کارآمد ایجاد کنند و به درجه‌ بالاتری از هوشمندی در دانش مدیریت کسب‌و‌کارشان دست یابند .

دوره DBA، با رویکرد پژوهشی خود، این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا با به کارگیری دانش روز مدیریت، به پیش‌بینی و بررسی مسائل مختلف سازمان‌تان بپردازید و به اثربخش‌ترین راه‌حل‌ها دست پیدا کنید. در طی این دوره، بینش و توانایی ترکیب و تعدیل تئوری‌های روز مدیریتی متناسب با شرایط بازار کار داخلی ایجاد می‌شود تا مدیران از آن‌ها در راستای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمان‌شان بهره ببرند.

دوره DBA چیست؟

دورهDBA ؛ دوره‌ایست که این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا با به کارگیری دانش روز مدیریت، به بررسی مسائل و دغدغه‌های مختلف سازمان‌تان بپردازید و به اثربخش‌ترین راه حل‌ها دست پیدا کنید. در طی این دوره، بینش و توانایی ترکیب و تعدیل تئوری‌های روز مدیریتی متناسب با شرایط بازار کار داخلی ایجاد می‌شود تا مدیران از آن‌ها در راستای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمان‌شان بهره ببرند. همچنین با به کارگیری دانش ضمنی، اشتباهاتی که در بخش‌های مختلف سازمان می‌تواند رخ دهد را پیش‌بینی‌ کنند و راهکارهای کارآمد و موثر برای آن‌ اتخاذ نمایند.

معرفی dba

معرفی کامل دوره dba دانشگاه تهران

 

طول دوره  DBA

دوره یک‌ساله DBA، برای مدیران حرفه‌ای و کارشناسان ارشدی طراحی شده است که دارای تجربه مدیریت یک بنگاه تجاری هستند. فارغ‌التحصیلان این دوره قادر خواهند بود مدیریتی نوین با رویکردی نوآورانه و آینده‌نگر را در سازمان خود، با توجه به پویایی‌های عصر حاضر و اهداف آتی، به اجرا درآورند.

ضرورت و مزایای دوره DBA

سرعت توسعه و نوآوری در عرصه‌های مختلف به گونه‌ای است که طول عمر علوم به طرز چشمگیری کاهش یافته است. از طرفی ساختار سازمان‌ها روز به روز پیچیده‌تر شده و اتخاذ تصمیمات آینده‌نگرانه دشوار‌تر از هر زمان دیگری است.

محتوای آموزشی دوره DBA، مسائل و چالش‌های روز مدیریت بنگاه‌ها را از زاویه علم روز مدیریت تحلیل و بررسی کرده و راهکارهای کاربردی و عملی را پیش روی مدیران سازمان‌ها قرار می‌دهد.

بنابراین برای داشتن مدیریتی موفق و اثربخش که منافع حال و آینده کسب‌وکار را جوانب مختلف مالی، منابع انسانی، رفتار سازمانی، بازاریابی و … مورد توجه قرار می‌دهد، شرکت در دوره DBA یکی از بهینه‌ترین گزینه‌های پیش روی شماست.

مزایای دوره DBA دانشکده مدیریت

شرکت‌کنندگان دوره DBA اغلب مدیران ارشد و رهبران سازمان‌ها هستند که تجربیات مختلفی دارند. از این رو، این دوره امکان ایجاد شبکه ارتباطی غنی از تجارب کارآمد را بین صاحب‌نظران و مدیران این حوزه برای شما فراهم می آورد و به شما توانایی مواجهه با چالش‌های سازمانی را از منظر علمی و کاربردی می‌دهد.

دانشگاه تهران و دانشکده مدیریت به عنوان قلب مدیریت ایران، به منظور ارتقاء سطح توسعه و بهره‌وری در عرصه مدیریت اجرایی کسب‌وکارها، با بهره‌گیری از به‌روزترین الگوهای آموزشی، کاربردی‌ترین مباحث علمی و کادر اساتید تراز اول و مجرب در حوزه مدیریت، اقدام به برگزاری دوره DBA در مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران کرده است تا در این راستا، گامی بلند برداشته باشد.

دوره دی بی ای

دوره دی بی ای دانشگاه تهران

 

مخاطبان دوره DBA

شرکت در دوره DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به افرادی توصیه می‌شود که در پی تدوین شیوه‌های نوین مدیریتی هستند و یا در پی اتخاذ راهکارهای علمی و کاربردی در جهت حل مسائل سازمان خود هستند.

به طور کلی مخاطبان این دوره عبارتند از:

  • مدیران عالی، میانی و عملیاتی سازمان‌ها
  • مدیران اجرایی با حداقل ۵ سال سابقه کار
  • فارغ‌التحصیلان رشته  MBA
  • فارغ‌التحصیلان دوره‌های  MBA
  • دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف
  • کارآفرینان کسب‌وکارهای نوین و نوپا
  • مشاوران حیطه مدیریت و کسب‌وکار
  • علاقمندان به کار اجرایی، آموزش، تحقیق و پژوهش در حوزه مدیریت

شما پس از اتمام دوره DBA، علاوه‌بر دريافت فرصت‌های شغلی منحصر به ‌فرد، مي‌توانيد خالق تغییرات کارآمد و نوین در عرصه مدیریت سازمان‌تان باشید.

چرا به DBA نیاز داریم؟

افرادی که در دوره‌ MBA شرکت کرده‌اند یا با مفاهیم مدیریتی آشنایی کامل دارند، برای عمق بخشیدن به دانش مدیریتی‌شان در دوره‌های DBA شرکت می‌کنند. دوره DBA به مدیران و صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مفاهیم پیشرفته مدیریتی بیش از پیش آشنا شده و از آنها در جهت پیشرفت کسب‌وکارشان استفاده کنند.

محتوای دوره DBA

در مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران؛ برنامه محتوایی دوره DBA در طول یک سال و در قالب ۳ پودمان طراحی شده است.

سرفصل‌هاي پودمان اول

رفتار سازمانی و دانش و مهارت‌های نوین رهبری

مدیریت سرمایه‌گذاری و بورس و اوراق بهادار

مدیریت منابع انسانی پیشرفته

مدیریت استراتژیک پیشرفته

بازاریابی پیشرفته

مدل‌های کسب‌وکار

روش تحقیق برای مدیران

 

سرفصل‌های پودمان دوم

مبانی و تحلیل صورت‌های مالی

تصمیم‌گیری برای مدیران

استراتژی‌های بازاریاب

تحلیل اقتصاد بین‌الملل

مدیریت تامین سرمایه

 

سرفصل‌های پودمان سوم

مدیریت ریسک شرکت‌ها

مدیریت زنجیره تامین و توزیع کالا و خدمات

تحلیل رفتار مصرف‌کننده

آینده‌پژوهی

خلاقیت، نوآوری،کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکار

 

دوره DBA دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران

 

دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران با هدف پرورش و تربیت مدیران و افرادی باتجربه و مسلط در حوزه مدیریت كسب‌وكار، دوره‌های DBA  برگزار می‌کند. در دوره DBA  دانشكده مديريت دانشگاه تهران، دارای 3 پودمان است، که با سرفصل‌های گوناگون ارائه می‌شود. اساتید برجسته حوزه مدیریت در این دوره‌ها سعی در آموزش مهارت‌های بیشتری به مدیرانی توانمند، برای انواع سازمان‌ها و کسب‌وکارها است. همچنین، شما تجربه‌ای به یادماندنی از حضور در محیط دانشگاهی و در جمع افرادی دغدغه‌مند همانند خودتان خواهید داشت و همین تجربه و شبکه سازی و ایجاد ارتباطات با افرادی همچون شما، اما با تجربیات و اهدافی متفاوت، باعث می‌شود دید بهتری نسبت به فضای کسب‌وکار و حوزه مدیریت بدست آوردید.

دوره DBA

دوره DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

 

دوره DBA غیرحضوری با گواهینامه وزارت علوم

 

بیشتر افرادی که در شهرستان‌ها اقامت دارند و علاقه به شرکت در دوره‌های DBA دارند براین باورند که به دلیل فاصله از محل تشکیل کلاس‌ها نمی‌توانند در آن‌ها شرکت کنند که تصوری اشتباه است. افرادی که در شهر تهران حضور ندارند این امکان را دارند تا در دوره‌ها به صورت غیرحضوری شرکت کنند و از تمامی مباحثی که در کلاس‌ها به صورت حضوری بیان می‌شود استفاده لازم را به صورت غیرحضوری ببرند.

دوره DBA غیر حضوری نیز با مدرک وزارت علوم دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ارائه می‌گردد و افراد می‌توانند در اقصی نقاط ایران از امکانات این کلاس‌ها با خیالی آسوده استفاده کنند.

 

هزینه دوره  DBA

سرمایه‌گذاری برای مسائلی که به علم و دانش ما می‌افزاید و موجب ارتباطمان با افراد بسیار در زمینه کاری مد نظرمان می‌شود، ارزش معنوی بسیاری دارد زیرا ارتباطات قوی امری مهم برای صاحبان کسب‌وکارها و مدیران سازمان‌ها است. اما از آنجایی که هر سرمایه‌گذاری، نیازمند پرداخت هزینه است، جهت اطلاع از هزینه دوره‌های DBA کافیست فرم رزرو مشاوره رایگان را در سایت مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به آدرس fmut.ir تکمیل کنید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و هم‌چنین می‌توانید از طریق تماس تلفنی با شماره 02188333117، با مسئولان آموزش در ارتباط باشید و تمامی سوالات خود را در مورد این دوره مطرح کنید.

دوره‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، هر آن چیزی است که  برای ‌کسب و کار خود نیاز دارید!

 

با توضیحاتي كه در خصوص دوره DBA  ارائه شد، مي‌توان گفت بهترین راه برای ارتقا سطح دانش مدیریتی خود جهت اداره محیط کسب‌وکارهای پر چالش امروزی شركت در اين دوره و بهره بردن از تجربيات اساتيد مجرب و حرفه‌ای حوزه مدیریتی و کسب‌وکار است.

از آنجا که افراد در طول زندگی کاری خود، باید با تغییرات اجتناب ناپذیر در صنایع، بازار و روش‌های کسب‌وکار سازگار شوند، شرکت در دوره DBA به معنای خروج از نقطه امن و فراگیری مطالب به نحوی کاربردی برای آنان خواهد بود. کسب تجربه و استفاده از تجربیات دیگران و مدیران دیگر کسب و کارها نیز کمک قابل توجهی به پیمودن مسیر مدیریتی هر فرد می‌کند.

اگر علاقه‌مند به مدیریت حرفه‌ای یک کسب و کار جدید هستید و مایل هستید از صاحب نظران حوزه مدیریت، بیشتر بیاموزید، دوره  DBAیک انتخاب عالی برای شما است. تکمیل موفقیت آمیز این دوره منجر به افزایش درآمد، برندسازی شخصی و شبکه گسترده‌ای از ارتباطات تجاری می‌شود.

 

نفر post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موارد زیر را حتما بخوانید: